آموزش ریاضی منطقه بهنمیر استان مازندران

درا ین وبلاگ آدرس سایتهای مفید و مقالات روز و بخش نامه ها و نمونه سوالات و مطالب آموزش ریاضی نوشته می شود.

آموزش ریاضی منطقه بهنمیر استان مازندران

درا ین وبلاگ آدرس سایتهای مفید و مقالات روز و بخش نامه ها و نمونه سوالات و مطالب آموزش ریاضی نوشته می شود.

چرخه نظریه‌های یادگیری که هر معلمی باید آنها را بداند.

مطلب زیر از سایت خانه ریاضی اصفهان برداشته شده است.

چرخه نظریات یادگیری

به نظر من کلمه‌ای نمی‌تواند کار فوق‌العاده که برای خلق چرخه شگفت انگیز نظریه‌های یادگیری را توصیف کند. من در حیرتم که تهیه مطالب آن تا چه اندازه زمان برده است. آموزش، یک فعالیت عملی است البته اگر شما از نوع معلمان سخنران نباشید. بدین معنی که تکنیک‌های آموزش یک معلم، ریشه عمیق در نظریه‌های یادگیری دارد. توانایی تشخیص و تمییز بین این نظریه‌های یادگیری، همراه با قدرت شناخت عللی که شما را به انتخاب یک نظریه خاص یادگیری در آموزشتان سوق می‌دهد، کلیدهای موفقیت شما بعنوان یک معلم است.
شکل تعاملی زیر به طور قطع شما را در یافتن ابرهای که روی نتایج گیج کننده حاصل از عدم تشخیص نظریه یادگیری است، کمک خواهد کرد.

بعلاوه این نمودار مرز و محدوده‌‌های این نظریات را برای شما روشن‌تر خواهد کرد. علاوه بر گردآوری تمامی نظریات مهم یادگیری همراه با نمونه‌های آموزشی، منابع و لینک‌های معتبر آن نیز در این شکل وجود دارد.

از اینجا می توانید مطلب جالبی را ببینید.


منبع :

http://www.educatorstechnology.com/2013/05/a-great-wheel-of-all-learning-theories.html

روز قدس

مراسم روز جهانی قدس در منطقه بهنمیر برگزار شد. دراین مراسم که از ساعت 10:30 از جلوی پایگاه بسیج منطقه آغاز گردید و تا مصلای نماز جمعه بهنمیر ادامه یافت شرکت کنندگان با شعار های ضد استکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم خود را نسبت به اشغال سر زمین های فلسطین ابراز داشتند همچنین شرکت کنندگان در این تظاهرات حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین بیان نمودند در این مراسم پر شور که اقشار مختلف بهنمیر در آن حضور داشتند دانش آموزان و فرهنگیان بهنمیر نیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با آرمان های امام راحل و پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند .

 در ادامه این مراسم جناب آقای شکریان رئیس سازمان تبلیغات استان مازندران پیش از خطبه های نماز جمعه  ضمن سخنرانی  در خصوص آخریت تحولات سرزمین فلسطین با اشاره به جایگاه روز قدس در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین اظهار داشت: ما در اینجا با اعلام همبستگی نسبت به مردم فلسطین از مقاومت همه جانبه تمامی نیروهای فلسطینی در مبارزه با رژیم صهیونیستی حمایت کامل می کنیم . همچنین امام جمعه محترم بهنمیر جناب حجت الاسلام شریف تبار نیز حمایت از مردم فلسطین را  از وظایف هر مسلمان واقعی دانستند و به ادامه حمایت ملت ایران تا آزادی قدس شریف تاکید نمودند.

 

منبع خبر :   روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بهنمیر