آموزش ریاضی منطقه بهنمیر استان مازندران

درا ین وبلاگ آدرس سایتهای مفید و مقالات روز و بخش نامه ها و نمونه سوالات و مطالب آموزش ریاضی نوشته می شود.

آموزش ریاضی منطقه بهنمیر استان مازندران

درا ین وبلاگ آدرس سایتهای مفید و مقالات روز و بخش نامه ها و نمونه سوالات و مطالب آموزش ریاضی نوشته می شود.

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص برگزاری جشنواره ی کشوری طراحی


جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص برگزاری جشنواره ی کشوری طراحی سوال برتر درس ریاضی (1) ، با حضور نماینده ی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و اعضای ستاد مرکزی جشنواره به ریاست جناب آقای عبدالامیر عرفی رئیس محترم مرکز سنجش آموزش و پرورش ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 28/3/1391 در محل مرکز سنجش برگزار شد.

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص برگزاری جشنواره ی کشوری طراحی سوال برتر درس ریاضی (1) ، با حضور نماینده ی اداره کل  آموزش و پرورش استان  البرز و اعضای ستاد مرکزی جشنواره به ریاست جناب آقای عبدالامیر عرفی رئیس محترم  مرکز سنجش آموزش و پرورش ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 28/3/1391 در محل مرکز سنجش برگزار شد.

1-   در این جلسه  مقرر گردید در ارزیابی نهایی پروژه طراحان برتر استانی و اعلام بموقع نتایج با توجه به حساسیت های موجود وقت بیشتری صورت پذیرد

2-   دعوت از دبیران ریاضی برای حضور در این همایش علمی و آموزشی کشوری در نوبت صبح و بعد از ظهر.

3-   دعوت از معاونین محترم رؤسای مراکز و مدیران دفاتر ستادی در همایش مذبور

4-   دعوت از مقام عالی وزارت جهت سخنرانی در همایش

5-   اطلاع رسانی و تبلیغات هر جه بیشتر در حوزه ی ستاد و استان در خصوص جشنواره  و اهداف آن.

برگزاری آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان در نیمه اول سال جاری

برگزاری آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان در نیمه اول سال جاری

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش خبر داد: برگزاری آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان در نیمه اول سال جاری رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش از برگزاری آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان در نیمه اول سال جاری خبر داد.


رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش خبر داد:

برگزاری آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان در نیمه اول سال جاری


رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش از برگزاری آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکزسنجش آموزش وپرورش ، عبدالامیر عرفی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت برگزاری آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان گفت: در حال حاضر مراحل طراحی سوال و سامانه ثبت نام برای برگزاری این آزمون در دست اقدام است.

وی با اشاره به زمان ثبت نام ادامه داد: با ابلاغ بخشنامه نحوه برگزاری آزمون مذکوربه استان ها، بلافاصله امر ثبت نام آن انجام خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار فرهنگی در آزمون اعزام به خارج از کشور شرکت کرده بودند، تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال  این آزمون با حضور بیش از ۱۰ هزار فرهنگی در گرایش های مختلف برگزار می شود.

عرفی با بیان اینکه نتایج آزمون ظرف ۲ هفته پس از برگزاری آن اعلام می شود، افزود: فرهنگیانی که در این آزمون موفق به کسب نمره قبولی ورتبه مورد نظرشوند، برای انجام مصاحبه و طی مراحل گزینش به امور بین الملل وزارت آموزش وپرورش معرفی خواهند شد.

طرح سوالات امتحانی شهریور

طرح سوالات امتحانی شهریور ماه دانش آموزان با بهره گیری از بانک سوالات مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش از طرح سوالات امتحانی دانش آموزان درشهریور ماه با استفاده از بانک سوالات این مرکز خبرداد.

عرفی با اشاره به ایجاد بانک سوالات امتحانی در آموزش وپرورش گفت: سوالات گنجانده شده این بانک از لحاظ روایی و اعتباری مورد سنجش قرار گرفته است.

وی افزود در حال حاضر بیش از ۶۵هزار سوال تأیید شده در خصوص ۲۲ درس نهایی پایه متوسطه در این بانک جمع آوری شده است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه در تشکیل این بانک از توان مندی معلمان متخصص و علاقمندکشور استفاده شده است، تصریح کرد: این بانک با در نظرگرفتن نیازها، برنامه های مورد نظر و مقتضیات آموزش کل کشور طراحی شده است.

وی خاطر نشان کرد: بانک سوالات امتحانی تا شهریور ماه سال جاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید