ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
گروه آموزشی ریاضی استان قزوین
یکی از برنامه های پایگاه کشوری کیفیت بخشی فرایند درس ریاضی (متوسطه اول)، ارتقای مهارتهای معلمان در آموزش ریاضی مبتنی بر حل مسئله می باشد.
از اهداف کیفی این برنامه، توسعه توانمندیهای معلمان در حوزه یاددهی-یادگیری با تاکید بر حل مسئله، آشنایی معلمان با نظریه های آموزش ریاضی در حل مسئله ، کاربرد عملی آنها در کلاس درس ، دانش افزایی و اشاعه تجربیات معلمان می باشد.
از اهداف کمی این برنامه، برگزاری آزمون آن لاین در یک مرحله کشوری می باشد.
سعی شده منابعی را که می تواند در راستای نیل به این اهداف مفید باشد،در این قسمت قرار گیرد .
منابعی که با علامت سه ستاره مشخص شده ، منابع اصلی آزمون آن لاین هستند که از طرف پایگاه کشوری کیفیت بخشی درس ریاضی تعیین گردیده است.
برای دریافت هر مقاله، روی لینک مربوطه کلیک کنید.
- حل مساله در آموزش ریاضی: روندها و پیشرفت های اخیر
- حل یک مسئله از هندسه به روش پولیا
بررسی تاثیر فوری و تداومی آموزش راهبردی خودتنظیمی بر خودتنظیم گری و حل مسئله ریاضی
-*** آموزش رهیافت های حل مساله (مقاله منتخب کشوری آزمون آن لاین)***
-***آموزش حل مساله ریاضی: تحقق یک چشم انداز ،مروری بر ادبیات تحقیق (مقاله منتخب کشوری آزمون آن لاین) ***
- حل مساله در کلاس های درس ریاضی ژاپن
- استفاده از شطرنج به عنوان ابزاری برای ارتقای توانایی حل مساله ریاضی
کتاب(mathematical problem solving)
- کتاب(mathematical problem solving schoenfeld)