ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
مطلب زیر از سایت خانه ریاضی اصفهان برداشته شده است.
به نظر من کلمهای نمیتواند کار فوقالعاده که برای خلق چرخه شگفت انگیز نظریههای یادگیری را توصیف کند. من در حیرتم که تهیه مطالب آن تا چه اندازه زمان برده است. آموزش، یک فعالیت عملی است البته اگر شما از نوع معلمان سخنران نباشید. بدین معنی که تکنیکهای آموزش یک معلم، ریشه عمیق در نظریههای یادگیری دارد. توانایی تشخیص و تمییز بین این نظریههای یادگیری، همراه با قدرت شناخت عللی که شما را به انتخاب یک نظریه خاص یادگیری در آموزشتان سوق میدهد، کلیدهای موفقیت شما بعنوان یک معلم است.بعلاوه این نمودار مرز و محدودههای این نظریات را برای شما روشنتر خواهد کرد. علاوه بر گردآوری تمامی نظریات مهم یادگیری همراه با نمونههای آموزشی، منابع و لینکهای معتبر آن نیز در این شکل وجود دارد.
از اینجا می توانید مطلب جالبی را ببینید.
منبع :
http://www.educatorstechnology.com/2013/05/a-great-wheel-of-all-learning-theories.html