آموزش ریاضی منطقه بهنمیر استان مازندران

درا ین وبلاگ آدرس سایتهای مفید و مقالات روز و بخش نامه ها و نمونه سوالات و مطالب آموزش ریاضی نوشته می شود.

آموزش ریاضی منطقه بهنمیر استان مازندران

درا ین وبلاگ آدرس سایتهای مفید و مقالات روز و بخش نامه ها و نمونه سوالات و مطالب آموزش ریاضی نوشته می شود.

جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی

شنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی برای نخستین بار در سراسر کشور برگزار می شود . بخشنامه جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی جهت اجرا به استان ها و مناطق کشور ابلاغ گردید .


بخشنامه جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی جهت اجرا به استان ها و مناطق کشور ابلاغ گردید . این طرح با هدف تغییر نگرش ، توسعه و تقویت دانش و توانمندی عمومی معلمان ، مدیران و معاونان مدارس در زمینه الگوهای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ، فراهم آوردن بستر لازم برای تبادل تجربیات واحدهای آموزشی و همچنین کارشناسان ادارات سنجش کشور در حوزه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تسهیل فرآیند برگزاری امتحانات عملیاتی می گردد ، برای اولین بار درحوزه سنجش و ارزشیابی توسط مرکز سنجش آموزش و پرورش کشور و با همکاری معاونت های مرتبط و همچنین گروه منتخب مدیران مدارس و آموزشگاه های ابتدایی ، متوسطه                و حوزه آموزش استثنایی تهیه و تکمیل شده است .

این جشنواره در دو محور زیر و  براساس شاخص های عمومی و تخصصی مندرج در بخشنامه مربوطه طراحی شده است :

الف . تجارب سنجش و ارزشیابی منطبق با آیین نامه

ب. ابتکارات فردی (معلمان ) و حرفه ای ( ویژه برنامه ریزان حوزه ی اجرا و برگزاری امتحانات )

کمیته ی برنامه ریزی و اجرایی طرح مستقر در ادارات کل و مناطق ، فعالیت های مربوط به ظرفیت سازی و توجیه عوامل و مدارس مجری طرح در تابستان را مدیریت می نمایند . البته اجرای محور ( ب ) جشنواره براساس نیاز سنجی و تمهید مقدمات لازم از طرف اداره سنجش استان  از اردیبهشت ماه سال تحصیلی جاری (92 91 ) بلا مانع می باشد . لازم  به ذکر است برگزیدگان این جشنواره در سطوح منطقه استان و کشوری مورد تقدیر قرار گرفته و ضمن برخورداری از جوایز در نظر گرفته شده ، تجارب و ابتکارات ایشان نیز از طریق کاربست نتایج و انتشار نمونه های منتخب ، در سایر مناطق و استان های کشور مورد استفاده قرار خواهند گرفت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد